Úspěšné a prosperující firmy v internetovém obchodování napříč celým světem mají jednoho společného jmenovatele, a tím je vynikající zajištění logistických procesů. Co všechno takové zajištění obnáší a v čem může Dextrum Fulfillment nabídnout konkurenční výhody proti jiným poskytovatelům služeb Fulfillmentu? To se dozvíte v tomto článku.
Úspěch každého internetového obchodu spočívá v tom, že dokáže uspokojit náročné zákazníky, maximalizovat zisky a minimalizovat reverzní logistiku v podobě vratek a reklamací. Bezchybně splněné objednávky a spokojení zákazníci jsou cílem každého obchodníka.
Vlastní systém plnění objednávek není pro každého výrobce či maloobchod rentabilní. Zajištění těchto procesů pro něj nemusí být nákladově efektivní, navíc vyžaduje vysokou úroveň odborných znalostí. Může se tedy jednat o zbytečnou finanční zátěž a starosti navíc. Je také nepravděpodobné, že by malý či střední e-shop získal úspory nákladů zvýšením produkční kapacity.
Jak Vám může společnost Dextrum Fulfillment pomoci snížit náklady? Co vše zahrnují služby Fulfillmentu?
Kromě komunikace se zákazníkem o stavu jeho objednávky služby zahrnují:
- Příjem a uskladnění sortimentu
- Zpracování objednávek
- Vychystávání objednávek
- Balení a kompletace objednávek
- Přepravu objednávek
- Řešení reverzní logistiky
Ačkoli celosvětově Fulfillment aktivně využívá až 85 % e-shopů (Inbound Logistic 2021), na českém trhu jej e-shopy teprve objevují. Mezi hlavní výhody patří především snížení fixních, investičních i provozních nákladů, vysoká škálovatelnost a vysoká úroveň logistických služeb bez starostí.
Robotický Fulfillment
Nedostatek pracovníků a nárůst ceny práce v důsledku vysoké inflace bude mít v budoucnu přímý vliv také na cenu logistických služeb. Její udržení na nízké úrovni je však možné díky robotizaci. A právě proto Dextrum Fulfillment zavedl jako první v České republice robotizovaný Fulfillment. Jaké další výhody přináší robotizace a automatizace?
- Efektivita práce – rychlost vychystávání až 300 objednávek/h, možnost práce v režimu 24/7
- Garance rychlé expedice i během sezóny –škálovatelnost dle aktuálních potřeb zákazníků
- Malá chybovost – přesnost a spolehlivost díky robotům
- Bezkonkurenční cena služby – robotizace snižuje provozní náklady, díky tomu můžeme dlouhodobě poskytovat nízké ceny
- Bezpečí vašich zásilek – řízení prostřednictvím automatizace a robotizace s vysokou mírou pojištění
- Vlastní WMS systém – díky B2B portálu a pravidelného reportingu poskytování přesných dat o sortimentu kdykoliv a kdekoliv
Efektivitu výkonů v našem skladu zajištují autonomní roboti. Jaká je jejich práce?
- Roboti AGV SL zvedají a převáží regály s nákladem až do jedné tuny, řídí je navigace pomocí čárových kódů
- Automatizovaný paletový vozík AGV Forklift manipuluje s paletami o váze až dvě tuny do výšky pěti metrů. Je vybaven kamerovým systémem a europaletu umí najít i s odchylkou 15 centimetrů, což přináší výhody zejména při příjmu zboží
- Autonomní HAI Pick je systém na manipulaci s přepravkami do výšky až 8 m, navigace je i zde pomocí čárových kódů
- PICK to LIGHT (hands free picking) a laserové ukazovátko – intuitivní vychystávání zboží
- Cubiscan je měřící zařízení, které umožňuje evidovat u sortimentu přesné hodnoty, jako je například jeho váha a rozměry a umí pořídit fotografie zboží
- Autonomní čisticí stroje
Komplexní služba zajištění skladové logistiky se u každého klienta cenově liší. Abyste získali reálnou představu o částce, kterou vynaložíte na skladovou logistiku v současnosti a porovnali s úsporami při využití našeho robotického Fulfillmentu, kontaktujte nás. Rádi s Vámi probereme veškeré podrobnosti.